14.08.09

Har sovit DÅLIGT. Första gången mobilens GÄLLA vibrationssignal ljöd var 01:03 då Julia (som fyi befann sig i bromma med P) svarade på ett sms som skickades för två timmar sedan. ÄLSKLING. Sen var det en (jag skulle vilja säga något berusad) vetter som hörde av sig. Notera att detta var vid halv tre-snåret. TRÖTTHET.

Trots detta bestämde jag mig för att cyckla till gymmet och tränade där i en timme. Sen Åkte jag och Fiafjutten till vby och åt lunch. Hälrigt. Önskar att jag inte var totalt pank *borstar bort spindelnätet som växer i plånboken*  för både H&M, TopShop och Mango har fått in superfina höstkollektioner. Men som sagt, penagr peagrn ngpengar (Pengar)... Hade dock råd med en ansiktsmask från H&M (Mudmask - 19.50 :-) och ett superfint lila nagellack från Depend (19.50:-) men där tog det stopp.

Sitter nu och funderar på hur denna sommarens sista helg ska spenderas. Fest? Familjeumgänge? SOVA? Får se vart vinden för mig. *somar på tangentbordet*

XOXO, elliiiiii


Fina Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0