16.08.09

Tja tja bloggeeeenn! NEJ. SKOJA. Usch.

Haha jag är förstörd. - Varför!? undrar ni säkert då med spänning. eh. Jo, det är nämligen så att igår. var. jag och. marre. *sväljer* PÅ THE VOICE. Och. Seröst jag orkar inte, vad är grejen med alla små fjortisar som springer runt och tror att de äger världen? Jag menar, fortfarande? Var inte detta något som var THE THING under typ.. 2004? *försöker ge mig an världsliga i-landsproblem* Under ett av de många tillfällen vi försökte ta oss fram i denna foundationdräkta, parfymstinkande hårgelémassa kommenterade jag lite lättsamt att "jaa så fort man ska komma fram i sådanna här köer så är det alltid någon som knuffar på bakifrån" - för det stämmer ju eller hur? Och i samma stund som mina läppar slutat röra sig så kastar sig tjejen bakom mig (för blond, för mycket smink, för korta kläder etc.) på mig och säger med kaxig (och låt mig understryka kaxig) röst "ja det stämmer ju jävligt mycket" blicken var iskall. musklerna spända. Hon var redo att när som helst ta upp idominen ur fickan och täppa igen mitt luftväg

Jag mumlade något om att det inte var så jag menade och flydde fältet. Starkt.
Efter en stunds runtknuffandes och ditflängandes så gav vi upp och gick och fikade på vårt favoritställe (lova att ni provar Café 60's Moccachino)

Ännu lite senare träffade vi Peter och kollade film hemma hos mig, väldigt trevligt. Nu är jag sjuk och trött och mäste pallra mig iväg till b för att införskaffa hemligheter.  XOXO, ELli

           

                                               Sötaste lillkusinen         Mystisk raggarbiltillställning

Kommentarer
Postat av: Carro

vi gav också upp på the voice, 60 var ju så mycket bättre. men jag såg dig inte?

2009-08-16 @ 10:34:05
Postat av: Elli

Ja verkligen! Nej det var ju oturens otur :/

2009-08-16 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0