Across the night time

Skola imorgon då. Satte mobilen på rigning 07:00 bara för att se hur det skulle kännas. Det var hemskt. Somnade om och vaknade 10.30. Höhö.

Gårdagen var hur som helst mysig, spakväll i jacuzzin med marre och fia och sen träffade vi Peter och såg färdigt på Peter Gren och den flammande bögen. DEN FILMEN MÅSTE JU ALLA HA SETT!?

Idag har jag varit otroligt produktiv måste jag bara säga, städadet köket och nedervåningen och nu har jag äntligen fått mina pengar för att städa hela huset :D (tog typ fyra dagar men ÄH) Sedan har jag cycklat till vby och köpt almanacka och pärm SAMT den extremt omtalade hårinpackningen från Australien - Aussie (passa på att köpa nu, 99:- på kicks) Den luktar himmelskt och är helt otroligt underbar så jag var helt enkelt tvungen. Finns för färgat, skadat och långt hår. Ska även införskaffa shampoo och balsam när ekonomin tillåter!

Nu blir det chilla och förbereda inför morgondagen (12:00) och walka med marre. 

  
XoxO Elli 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0