Don't bring flowers after I'm dead

Oh la la la la vilken jävla dag. Som jag nämnde tidigare skulle vi alltså ha ett så kallat "coopertest" på gympan - springa 2.6 km på tid och sedan mäta puls. Denna sekvens ska sedan upprepas om sex veckor för att se om en förbättring skett. Under tiden ska vi föra en träningsdagbok och träna minst tre gånger i veckan.

Låt mig bara tillägga att när tiden för gymnastiklektionen kom SPÖREGNAR det ute. Och jag har små shorts och en t-shirt att springa i. Och kiki (gymnastiklärare) var INTE nådig och lät oss springa ändå. Och vi sprang. Jag önskar att jag hade haft en kamera med mig för ni skulle ha sett den sorgliga varelsen som jag resulterade i efter denna upplevelse. Mitt NYTVÄTTADE NYPLATTADE SKINANDE *host* hår slutade upp i två hopplöst hängande testar. Mascaran föll av fransarna och lade sig i ett perfekt tjockt lite rinnande lager under ögonen och vi ska inte ens tala om våtheten av mina skor. Jag gick i strumplästerna tillbaka till skolan. Och jag var HELT GENOMBLÖT. HELT. Tro mig, bilden skulle åkt rakt in på hopplösast.se. Tack och lov var jag inte den enda.

Så efter denna hemska upplevelse gick alla i klassen genom resten av dagen i en slags trans. Har seriöst ingen minne om vad som hänt. Förutom att jag var extremt trött. Nu - förbereda engelskalektionen nästa vecka, träna på glosorna till affärskommunikation engelska SAMT skriva om det egna företaget. Men ikväll ikväll ikväll - final final final av "The Bachelorette" följt av "´True Blood" 22:00 <3<3<3. TÄNK POSITIVT!



*humpa humpa humpa*

Kommentarer
Postat av: elin

hhaha låter som en undeerbar dag gumman ;D fyfaan detdär med coopertestet. skulle dött på fläcken. eller iallafall gått hem :P

tack för att jag fick komma :) det var en rolig kväll! <3

2009-08-26 @ 20:00:20
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: The Whale

hump hump hump (attackerar johannes)

2009-08-27 @ 17:33:07
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: Becca

Sååå snygg!!

2009-08-28 @ 20:33:44
URL: http://arvskogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0