Tell 'em that it's human nature

LÖRDAG. SISTA. LÖRDAGEN. INNAN. SKOLAAAAAN. *skär mig med tangentbordet*

Nej nu ska vi inte vara så. Plenty of time left to enjoy! Efter att ha varit i vby med Fia igår träffade jag Marre som äntligen kommit hem från polackernas land (polen. som gränsar till tysk..öst..frank?.. *ger upp framtiden som geografilärare*)Hur som helst vi tog en frisk promenad runt bromma i regnet. Sedan efter middagen åkte vi in till stan där vi mötte upp natta och en full kines (vad är grejen med det egentligen?) Kinesen ramlade iväg någonstans och vi begav vi oss till Kungsan där det pågick en DJ-tävling. Härligt drag med massor av fjortisar - vi kände oss som hemma helt enkelt.

Efter ett tag gav vi hur som helst upp och vandrade till Café 60 där kvällen avslutades med en varm chailatte och för mycket cigg. Mys!

Idag, om någon timme, ska jag med familjen till gamla landstället och hälsa på morbror med familj. Ikväll blir det THE VOICE - yeah! eller?



Lite halvsuddig bild på Natta och Marre

Kommentarer
Postat av: hanna (din kusse)

hahahah ellis jag älskar din blogg ;P

2009-08-15 @ 11:42:16
Postat av: bella

mysig kväll.

2009-08-15 @ 12:30:24
URL: http://thirteenseven.blogg.se/
Postat av: Anonym

en full kines eller en galen kines?:



http://www.youtube.com/watch?v=H1ZzPsc2U28

2009-08-15 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0