There's nothing you can do that can't be done

åååh jag har precis städat hela övervåningen i extrem detalj. Seriöst, har hållt på sedan halv två och blev klar nu. Är glad att jag får pengar.. Ska promma med Sofia snart, men i väntans tid måste jag få ägna mig åt en sådan här rolig sak. (Ja julia, jag snodde den från din blogg)

Orkar ni läsa allt?
Lovar du att vara ärlig?
Ska försöka
Du heter: Eleonor
Smeknamn: Ellis, Elli, Ellson
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ron Pope - A Drop In The Ocean, Titanic Soundtrack - Rose's Theme

Beroende av: Köpa filmer
Vem behöver du mest just nu: Heath Ledger...?
Vad tror folk om dig? Att jag har galen humor
Stämmer det? är det en fråga?
Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa
Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är mästare på att spela tvspel
Hur imponerar man på dig? med självförtroende och en vacker sångröst
Brukar du skratta för dig själv? JAG!? jag skulle aldrig.... *hostattack*
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ikväll kommer jag :) men vi kanske kan ses i veckan? <3"
Var bor du? Stockholm
Trivs du där: OM jag gör
Äger du några converse: har tappat träkningen
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: enligt brommastandard?
Har du haft sex idag: Ja. med dammtrasan
Nästa mål i ditt liv: Spara pengar till LA/ Berlin
Hur svarar du i mobilen: mobilen? "hallååååå?"
Vem ringde du senast? Julis <3
Antal timmar sömn inatt: åtta?
Sov du ensam: Aldrig
Brukar du komma i tid: ALWAYS
När mår du bra: När jag är med mina vänner på äventyr
När blev du fotad senast: Ingen aning
Vanligaste färg på dina kläder: Osäker
Vad tycker du om fötter: Fötter. Helt okej så länge de är rena och mjuka
Vad saknar du: sushi
Favorit dryck på morgonen: Cheesecaketé
Rakar du benen: Jappjappjapp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Skulle säga runt 22:00 på vardagar och 00:00 - 4:00 på helger
Är du blyg? Ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Been there
Har du spytt offentligt: Nepp
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex. Och åka skateboard
Är du nöjd med ditt liv: Jaman
Är du bortskämd: NEJ. JA. tyvärr.
Vad gör du i morgon: Ödet får bestämma
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vill inte veta
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet. Han den där vadhetere nu... Hugh Hefner?
Vad längtar du till? LA
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaaa
En speciell dag du minns: Första dagen på språkresan 2008
Hur gammal är du: 17, 18 om FEM MÅNADER
Tycker du om någon just nu: Min Ipod och  jag kommer bra överrens
Om fem månader: ÄR JAG 18 18 18 18 18 18 18
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Julia, Marre, Becca
Har du sovit i din egna säng inatt: nej under den
Vad ska du göra ikväll: Träffa fia och kanske Julia
Är det okej att gråta: Det är nyttigt
När grät du senast: för tre dagar sedan när jag fick höra att min syssling dött
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara till studier. eller vänta, var det tråkigt nu?
Har du piercing: Sex i öronen, naveln
Vill du gifta dig: En gång
Vill du ha barn: Två pojkar, en flicka
Solar du ofta: Sol?
Gillar du att dansa: THRILLERDANSEN *får spasmer i nacken* Jag säger bara - den är farlig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's Half Baked
Tror du på ett liv efter döden: Man kan hoppas
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dip
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaman
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja..
Hur ofta tränar/motionerar du: Tre gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Mr. Tambourine man - Bob Dylan
Vad gör du på helgerna: allt man inte kan göra på vardagar

Tre-saker-testet

Tre saker som finns på mitt skrivbord: spegel, ipod, lampa
Tre saker jag vill göra innan jag dör: hitta en fyrklöver, hoppa fallskärm, bestiga mounteverest (inte hela)
Tre saker jag kan: sjunga, vika tungan i tre delar, gå ner i spagat
Tre saker jag inte kan: dricka en öl under 5 minuter, cyckla på en enhjuling, göra en volt
Tre låtar jag tycker att du ska lyssna på: Human Nature - Michael Jackson, Don't bring flowers after I'm dead - Erik Hassle, Clean up your eyes - The Dykeenies
Tre saker jag skulle vilja lära mig: busvissla, franska, hacka en dator
Tre favoriträtter: Sushi, Jordärtskockssoppa, Surkol

GRATTIS! Du läste allt :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0