BAM BADA BING BANG

OH MY LORD sista dagen på 2009. Nu ska jag då skriva en lång utvärdering om hur mitt år har varit och hur mycket jag gjort och jada jada. För jag vet hur mycket ni tycker om att läsa om mit tliv! Nej? *monolog* 

Kortfattat: 2009 -

Roligaste resan: Wienresan såklart!
Skönaste personen jag träffat: Hannisseen
Roligatse utkvällen: var nog den sista kvällen i wien. eller hos julis i somras.
Årets film: AVATAR
Årets låt: Human Nature - Michael Jackson
Årets höjdpunkt: Sommarlovet
Årets bästa: De roliga party-nightsen
Årets gulleplutt: Becca <3
Årets snygging: JESPER *diskret*
Det bästa jag gjort för mig själv: Insett att vissa personer bara gjort mitt liv sämre och gjort mig av med dem
Årets idol: Michael Jackson

SÅ AUFWIENERSCHNIZEL 2009. Vi hoppas att 2010 bjuder på många spännande överraskningar och upplevelser!

BUSSI










Kommentarer
Postat av: Hannisen

WOHA känner mig smickrad!! Du är rätt nice du med:P Kan inte je komplimanger så smidigt bara hehe Låt oss tagga för en yttligare wien resa:D!!

2010-01-02 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0