Z

Morning. Blä. Varit uppe tidigt och åkt till vby utan frukost. TRÖTT!

har nu varit ut epå landet och ätit julbord *kalvtunga* *spyr* och myst med familjen. Sedan igår kom jag hem och åkte med lillesyster till mormor och julpysslade och bakade knäck och kola. Sen kom mamma över och vi käkade midaaaag.

HA. På kvällen åkte becca och jag på äventyr till GUBBÄNGEN. notera: bor i bromma. Där ramlade vi först i antal snödrivor och träffade sedan stoffe, bobo mfl för at tåka skridskor. NIO på kvällen. *past my bedtime* Detta var.. interessant och.. ja. eh. kan ju säga att bobo och stoffe var lite bättre än mig och becca. Jag försökte röka så mycket som möjligt för att slippa ut på isen i kalla prinsesskridskor. blev lite illsket stirrad på. *smälte isen med fimp* hur som helst. Idag vet jag nog inte riktigt 100% planerna på dagen men ikväll ska jag först DANSA och sedan på avatar med JULIS halv tio i CITY. sen blir det whiteroom och ostron ehhehe. *internt skämt* *ber julia att kommentera*

Nu ska jag äta min chokladkalender! PUSS

Kommentarer
Postat av: valen

WOOOOOOOHOOOOOOOO. jag vet inte.. white room känns lite "2009".. ska vi ta.. eh.. *försöker komma på coola klubbar Meeetroo??? svettig*

2009-12-21 @ 15:25:55
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: valen

misslyckades med stjärnorna.. jävla blogg.se... GAH

2009-12-21 @ 15:26:29
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0