Dare you to move

Hejholahoppelipoppelischnoppeli...doppeli?

Ehum ja.har nyss återhämtat mig från EXTREMT intensivt utvecklingssamtal. herre gudars gud. Pappa var vild. Läraren också. det planeras en kupp!

Nu sitter jag här och har fixat lite uppgifter och skall snart bege mig av till att plugga breaking dawn.. jag menar matte.. ehe. Denna twilightmani. Men KENZA sa att new moon inte var bra. och att edward kunde slänga sig i väggen.... ska vi acceptera detta?... är det RÄTT i en värld som denna att PÅSTÅ att EDWARD ska slänga sig i VÄGGEN!? SKA VI STÅ OCH SE PÅ NÄR SÅDAN SÄGS!? ELLER SKA VI STÖRTA KENZA!? VILKA ÄR MED MIG!? *vill vara kenza*

Ehe. nåväl gott folk. Tre dagar kvar!! Wihoo. *har ett liv* PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0