Disturbia

Hm, verkar gå lite segt nu med bloggen? Har haft en helt sjukt pluggperiod nu, seriöst jag har suttit inne hela helgen med förkylning, historia och företagsekonomi. Innan dess var det dessutom naturkunskap. Men idag har jag historiaprov så resten av veckan bllir ägnad till feb.

Har biljetter till new moon nu också - WOOOOHOOOOOO. (om ni hör två besatta tjejer sitta och göra överdrivna stönljud under filmen 21/11 i vällingby 21.30 så är det INTE jag och Becca. *ser lurig ut*)

Och vet ni vad, nu är det bara 44 dagar kvar till jul - TAGGAA! I år ska bli så julig så jag vet inte vad. Har redan börjat skriva önskelista. eheh. SPANNEND. Och först kommer ju mammas stora födelsedag också på Lucia - det ska bli sååå kul. Haha. Nu måste jag dricka te. POusss


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha elli din sötnos sitter/står/ligger du och sääger att jag kommer göra stönljud när vi ser på New Moon?! Vad sprider du för rykten om mig? Va? Va? VA?! För detta är ju inte sant varför skulle jag göra stönljud när jag ser Robert?

(Efter en tid av Rebeccas tankar så slår det henne att)...

... att hon hittar inget svar på detta så ja det kommer nog höras lite stönljud menvafan han är ju så het så man smäller av förfäään! Oh yeeeah Robert! xD



P.S. ELLI SÅG ATT DU HADE RINGT NU VAR INNE MITT PLUGGANDE OCH HADE INTE MOBIL NÄRA MIG. Ringer dig onsdag 11 november 2009 (alltså imorgon)!

Love you babe <3<3<3<3

2009-11-11 @ 00:23:06
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: ELLI

HAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAA BECCA!!! HOHO du hade rätt jag kissade på mig. HAHAHA. Åh det kommer bli en njutningsfull kväll.. sover du hos mig sen? blinkblink nodd nodd. hihi. JA DU RINGER MIG PÅ BUMSEN :D looooveee <3333

2009-11-11 @ 16:30:06
Postat av: ellen

Haha, jag kommer nog kunna göra ljud nog för två ^^ xD JACOB IN MY <3!!!!!!!!!!!!

2009-11-11 @ 22:22:47
URL: http://thelifeofeechan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0