Here's to you

Hej hej hej hej, förlåt jag har varit så mentalt borta i typ en vecka. Förkylningen vill inte ge sig eller bryta ut, utan ligger liksom väntande eller vad man ska säga. INTE okej.

IGÅR var jag barnvakt och kollade på hitta nemo och sen the reader *extrem porrfilm* (barnet sov dock vid detta tillfälle) *FÖRÄLDRARNA!? hittade ni till min blogg?!* gläää

Ifredags så var min bästa vän över hos mig och vi hade som alltid jätteroligt! Vi gjord ett tappert försök att se "The Shining" och klarade ungefär hälften. Sen plingade det på dörren halv tolv men ingen var där så vi... ja jag kanske inte ska avslöja exakt vad vi gjorde, då detta kan tyckas vara lite CRAZY men jag kan säga att det var paraplyn och krattor inblandade. ehehe. hm.

Dagens dag ser ut som sådan att jag ska träffa ELLEN tjugo i tolv vid alvik och vi ska bege oss till stadsbiblioteket och pluggeliplugga. Sen vid fyratiden ska jag på invigningsfest i min morbrors nya lägenhet och träffa kusinerna och ha det trevligt.

Vid åtta ikväll kommer mammsen och pappsen hem från budapest *presenter presenter* ska bli lovely! Nu - ut med hundarna. PUSS




My love


Kommentarer
Postat av: val

kom inte ens till "HERE COMES JOOOHHNNNYY"-delen. TRAGIK.

2009-11-15 @ 20:48:26
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0