i mörk och lande..landet? *hoppas afbarn läser detta och förstår*

Åh nu är det så mörkt ute. Svart som natten. Huvaligen. eller VAJSING *ber en bön att julia läser och kommenterar*

Idag hade jag, johanna, sofie och anna föredrag om WIEN för hela skolan. nej. men för tyska steg 3.. samma sak.. *svettas* och jag måste bara säga att vi var BUMSENBRA! Innan var vi nog lite irriterade och KÄNSLIGA enligt vissa personer *är sur* hoho nej jag skämtar. Johanna du är så rolig, du gör mig glad glad glad. *försöker smöra för johanna* *inser att johanna övergivit min blogg*

Det gick bra hur som helst. Nu ska jag göra en lista. för jag vet att ni tycker om listor. vem gör inte det? listor.. denna ska handla om saker moi ser fram emot. *är deprimerad*

SER FRAM EMOT- LISTA

Nationella provet i eng imorogon (SKOJA! HAHAHAHAA HAHA...Ha..haa...hhh *pluggar engelskalexikon*)
filmmys med johanna på fredag
Middag med becca och New moon på lördag
Lönedag
Jullov
Julafton
nyår
ARTONÅRSDAG
Idre med förhoppningsvis becca på sportlovet
PARIS med älsklingsbästis




La Roux - Colourless colour


Kommentarer
Postat av: Hannisen

Ausflippendes BUmsen!!!!!

Aldrig skulle jag överge dig inte

2009-11-19 @ 22:27:22
Postat av: julia

PAARIIIIIIISSSS JE´NEeepa.. oui.. ich... fan! åh. kan inte franska..

2009-11-20 @ 15:10:28
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0