I've never heard a single word about you

ÅH THIS IS IT VAR SÅ BRA SÅ BRA SÅ BRA. Var helt förstörd efter den men det var det VÄRT. *Michael Jackson maniac* Det blir nog en MJ-tatoo efter allt.. förlåt mormor. Få seee hur jag ska göra den.. Och som grädden på moset kom Michael Jackson - Live In Bucharest på posten också! Wiiihooooo.

Idag var första skoldagen på evigheter och det var så skööööönt för att jag hade ingen gympa (har valt bort gymnastik B - kikilicious såg EXTREMT besviken ut) och sedan var engelskan inställd så hade typ två timmar hål då vi pluggade flitigt. Hoho.

Efter skolan kom peter och det blev chokladsbollsbak och filmtittande. MYSPYS. Har sedan pluggat och mein Kopf (mitt huvud) är apfel mos (äppelmos. osäker på vad mos heter dock.. ehh..)

Men nu är jag ledig och ska gotta mig i min michael jackson-besatthet. hihihi.

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Becca

Besatta kvinna ;D Love<3

2009-11-02 @ 20:42:32
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: Elli

Hoho jaa men något måste man ju ha för sig harettlivharettliv Pussss

2009-11-03 @ 06:50:47
Postat av: mormor

tänk nu om din framtida ex man heter mj... jag säger då det

2009-11-03 @ 16:34:38
Postat av: Elli

HAHAHAHAHAH gud jag trodde för en sekund att det var min mormor. hohohoho hannisen du är så roligt <3

2009-11-03 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0