Säkerhetsnålar

jag åkte hem till Hannisen som bodde typ UTE på landet. Hon hade en fåtölj som hatt och hennes pappa var Petter. Deras toalett var inklämt mellan två garderober och man hade inget benutrymme. Sen så.. var det något med vampyrer.. edward.. och en väska som petter beställde som vi skulle skydda oss från solen med. SEN var vi i en hage för Hannisen och hennes lillasyster blev sura på mig. Och i hagen fast det sjukt stora hästar som var orangea. SEN var vi i skogen och jag var någon kille (wtf) som hade sönder en massa saker på bondgården och gjorde en fågelskrämma av en tupp.

Kommentarer
Postat av: ellen

En dröm kanske?? xD

2009-11-07 @ 20:49:30
URL: http://thelifeofeechan.blogg.se/
Postat av: ELLY

nej altså vad fan det hände på riktigt!

2009-11-08 @ 10:33:04
Postat av: johanna

HAHAHA kissar på mig

2009-11-08 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0