that way

HEJ kära. läsare. Igår var en underunderbarbar kväll! Älsklingsbecca kom över vid sex och vi lagade middag och chillade på min balkong sen träffade vi VETTER en snabbis för hemliga uppdrag och sen SLUTLIGEN var det dags för BIO och NEW MOON. Och ja, den var underbar, ja edward var ASHET och JA vi var SJUKLIGT KÅTA efter filmen. träffade peter och julia efter det. detta gjorde inte saken bättre. *tänker på peter och julia* *JULIA!? läste du min blogg?*

Sen kollade vi vänner tills vi somnade och i morse fortsatte detta vänner-maraton med frukost och sedan lunch. NU blir det pluggeliplugg och ikväll TOP MODEL. SUPER.

PUSS 



VARFÖR SÖKTE JAG INTE ROLLEN SOM BELLA!?!??! *börjar på dramakurs*


Kommentarer
Postat av: Becca

Svar: Tack baby!

2009-11-22 @ 21:32:22
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: tydligen ellis våta dröm

Jag tänkte på dig också... AAALL NIIIGHGTTT. Peter kan slänga sig i väggen med sin manlighet. YOU'RE THE ONEE I NEEEDD SEEXXUUAALLIIIIEED. svettas frenetiskt

2009-11-23 @ 10:02:33
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0