Totally

MORGEN!
ANEL är snäll. hohoohoh... hoo..h..


IGÅR .. vad gjorde jag igår? JO jag gymmade för första gången på typ två månader *dyrt gymkort tickar. förlåt mamma & pappa* det gick faktiskt BRA. sen gick jag på myspysig julmarknad med mamma vid ängby slott, åkte på glögg hos kusinerna och såg sedan film med peterplutt. se ALDRIG antichrist. ALDRIG. eller jo.. gör det kanske.. den var. gah jag är tärd. se den så förstår ni. LIVSOMVÄNDANDE säger jag bara. usch. herre gud. *är splittrad*

LÄNGTAR till helgen och hannisens (som förövrigt dött och frusit fast på gotland hela helgen tack så mycket) glöggpartajj! Myselimys. På fredag blir det filmkollande och plugg hela helgen. Veckan. ser. helt. ok ut.....

ANEL ÄR SNÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0