Don't tell

Onsdag onsdag onsdag. Menaing True Blood!!! *har inget ett liv* Joo faktiskt har jag det. Gick in på blondinbellan igår och fann ÄKTA insperationen till livsambition och framgång! Tack Bells *drömmer om att bli bästis med bella* *glömde att jag lämnade en kommentar med mitt bloggnamn på bellas blogg* *blondinbella om du läser detta måste du förstå att jag är ytters oseriös* (eller?) ..... *hoppas att alla läsare förstår humor och ironi* (inte Philip då, han kommer tro att jag är UBERseriös)

Åter till mitt intressanta liv. IDAG ska jag gå i skolan, hämta min säng hos FINA, köra bilbilbil och plugga Organisaton&ledarskap/Affärskommunikation och EKONOMI. LOVAR.

Och bara så ni vet ska jag få en kyss av min äkta kärlek på lovet så.. börja borsta tänderna nu! *misslyckad cheesy line*

OVER AND out.


Kommentarer
Postat av: sofie

haha! kyss av äkta kärlek - sms:et jag skickade? (hahahah isf). jag måste fan borsta tänderna jag med nu...

2009-10-21 @ 22:27:07
URL: http://shitmajbritt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0