Hey baby, do what you want

Hola. IMORGON ÄR DET LOV! Men idag var jag så trött. och ville bara sova. BLÄ.

måste bara säga att jag blivit så otroligt aktiv. Nu imorgon ska jag och hannisen på pellens kör och sitta där med fika och njuta av ljuva låtar. På lördag blir det BARNVAKT och söndagens händelse blir cosmonova med Hannisen, Ellen, Matlida, Sofie och Anna! Wiihooo. *kulturfreak* Måndag blir det Yasuragi med mammis och på tisdag ska jag och hannisen (andra hälften) KLÄTTRA. Alltså, SHIIIT vad aktivt. Sen lördag på halloween (mystisk mening) ska det styras upp med maskerad och det kommer bli SÅ roligt. Ska man vara katt, död slampa, eller typ.. vampyr? *dålig fantasi*

IMORGON ser jag iaf fram emot. Nu ska jag kolla lite på Michael Jacksonvideor. PUSX

Kommentarer
Postat av: hannisen

Wow intensivt schema I like it like it a looooot:) Helt klart vamp-yr:P

2009-10-22 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0