See who's laughing baby?

JA jag har redan haft denna låttext som status på facebook så FÖRLÅT MIG om jag inte kan vara nyskapande med rubriker hela tiden! *gråter stilla*

Nu var det ju ett litet tag sedan jag skrev och min förklaring till detta är helt enkelt... att jag verkligen inte har orkat. Ehhehh *nervösa svettningar* Men nu till dagen i ÄRA tänkte jag att det var dags.

Igår var det fredag och jag kände helt enkelt att jag inte orkade göra ett skvatt (ja jag går på lugnande. ellrer kan det vara sniffandet av desinfektionsmedel som bromsat upp hjärncellerna? få inga idéer nu, det är bara vissa som klarar av sniffandet. eh. slut på parantes)  SÅ jag och peter hyrde film, och det var den sämsta filmen jag NÅGONSIN I HELA MITT LIV SETT JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. Den heter Dark Floors och handlade om en tjej som var authistik..autens..aut.. hon satt i rullstol och kunde bara säga "nej, inte där, GE MIG DEN RÖDA KRITAN" anyhow. EN bit in i filmen börjar det komma monster. och både jag och peter känner liksom igen monstrena lite. Efter ett tag kom vi fram till att det var monstrena från LORDI (GAAAAAAAAAAH) som var med i denna film. Och mycket riktigt. På filmfodralet stod det "The LORDI motion picture"................ Jag menar....... SNÄLLA. Hur KAN man ens komma på något sådant!? Skrivit och regisserat av Mr. Lordi himself. SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST!!! LORDI!?!? Var ni inne på min blogg!? *blir dödad av Lordi* *Jussii! <3* Jaaa jag tyckte lordi var jättecoola under en period i mitt liv men ni behöver inte DÖMA MIG! Se mig som Kenza.. jag menar.. hon var ju lite..emo förut. och lyssnar på.. tokyo..hotel..inte?..nej..okej..det..var ingen bra jämförelse... eh.. jagärcoolnujagärcoolnujagärcoolnu *somnar*

Ojojj. Men idag ska jag gymma, sen plugga matte och sen sen sen säger jag inte mer muha. PUsx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0