Damn you's a sexy bitch

Heeeej hå! Hej hå. Heeeeeeeeeej hå. Har haft den där låten på hjärnan hela dagen av någon anledning.. Haha. Usch jag tror jag håller på att bli sjuk (lagom till simningen imorgon på gympan eller?) började 800 imorse med affärskommunikation eng, och alla grupper hade förberett *host* en presentation av ett företag (min grupp hade hotell) Och ja. eh. Jag kan ju säga att vi inte riktigt var så där jättebra *brutal överdrift* (vi sööööööög) alla fick sig ett gott skratt iaf. *svettas lite när jag tänker på lärarens mördande blick* hur som helst slutade jag efter denna tragiska upplevelse och åkte hem. Sedan körde pappa och jag ut på ekerö där jag skulle få övningsköra lite. det gick inte bra. kan NÅGON SNÄLLA säga mig hur man ska göra för att alltså vad hetere nu få bilen att köra FRAMÅT? ni vet när man ska släppa upp kopplingen och trycka ner gasen, det där som alla i hela världen kan utom jag som helt och hållet SAKNAR KOORDINATIONSSINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *gråter stilla* Ja, jag får väl bli en sådan där som säger att de inte "vill" eller "orkar" ta körkort för att jag tänker på "miljön" (vi vet alla att dessa bara säger så för att de inte KAN köra = moi) Pappa var iaf snäll och bjöd mig på glass för att få mig på bättre humör.

Snart kommer fina Fina (som HAR körtkort) och vi ska åka in till staden. SO LONG


Innan sommarätandet slog till. *UHÄÄÄÄ* *tröstäter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0