För kärlekens skull

Vaknade, 37.7 i feber imorse, gick till skolan ändå (plugghäst?) var med på en lektion (mvg på läxförhöret YES) åt lunch med Nami och Johanna, gick till skolsyster och blev diagnostiserad feber - blev hemskickad (är OTROLIGT ledsen över detta) och sitter nu och kollar BBC One Minute World News - james jag hoppas du läser det här. Grät en skvätt över filmen på Michael Jacksons begravning och sitter nu här med huvudvärk och feber.

OM jag blir frisk ikväll ska min vän peter och jag se Brokeback mountain. Men detta är inte säkert. Får väl ägna mig åt tedrickande och insvepande i filtar. Man ska inte klaga. Sedan så missar jag ju nollningen ikväll då efter som att min kära klass bestämde sig för att flytta tillbaka datumet till denna fredag istället för nästa. Det var ju olyckligt... KUL ATT MAN FICK VETA DET I GOD TID DÅ *ehum*

ANY HOW. Ska lägga mig och läsa lite kommisarie Lynnley (STAVNING?!) som jag sedan ska låtsas vara på engelskapresentationen, detta lär bli spännande.

TACK daniel för att du hjälpte mig med idéer! Barbie <3 Ken forevaah

So long. rest in peace MJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0