Got to be good looking cuz you're so hard to see






Hola balolla!
Har nu tillbringat en (EXTREMT) lugn helg på landet. Härligt. Har druckigt chokladfabrikens UTSÖKTA vita dryckchoklad som rekommenderas starkt (chokladfabriken, ta 2:an från slussen och gå av vid tjärhovsplan) och kämpat med ekonomin. Företagsekonomin alltså, fast skulle nog behöva ta en titt över den egna också. Räknade ut att skidresan som planeras göras kommer gå på en del tusenlappar.. (någon som helt plötsligt tycker lite synd om mig och vill donera..? inte..? ...ingen alls..?) gääh. Hur som helst. Jobbelijobb. Eller gå med i Bobo på gatan AB - tror det är den enda utvägen nu..  
Skulle träffat peter idag men denna var tydligen för BAKIS för detta.  Hm. Imorgon ska jag träffa Robin och få lost (yesyesyes) och imorgon kommer även JULIS hem från london <333 Tror även att jag ska se film med peter om han återhämtat sig. det fyllesvinet.

Veckan som kommer ser väl heelt... oplanerad ut. Har ett arbete i organisation & ledarskap men annars är det rätt så lugnt. SKA träffa issa och även Elin. Båda dessa är jag skyldig pengar. OPS. jag menar.. eh.. ni fick ju tillbaka dem.. då.. eh... *nervösa spasmer*

Nu ska jag läsa Män som hatar kvinnor. PUSXS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0