If you don't love me, pretend a few more hours

MATTEPROV: CHECK
SKOLFOTO: CHECK
PLUGGA: SLOVAIKE

Hahaha. Någon som förstod mitt skämt?? *humorbefriad*
Hur som helst så hade vi matteprov klockan åttis, det gick väl HELT OK. Måste tacka min fina kusin som fick det hela att klarna för mig! Detta följdes av en halvhjärtad tyskalektion då jag och johanna (bäst i gruppen?) var extremt kreativa. jag säger inget mer. Sedan var det dags. skolfotot. *dum dum dum dumdumdum dum dumdum* *försöker skriva darth vader-temat* Jag har ingen åsikt om detta. än. men jag kan varna er som får blackebergs skolkatalog att jag kanske blinkar. ÅÅHH NEEEEEJ förstår jag att ni nu tänker men -lugna! det kommer ett till år (förutsatt att jag inte ser ut som en kisande känguru på bilden och detta blir mitt motiv för självmord) 

Ja och nu hade jag då tänkt plugga lite innan jag beger mig av in till staden (SKA ÅKA VID TRE) och träffa Elin vid gamla kära Nybergs! Imorgon blir det barnis vaktis och plugg och loerday ska spenderas med Julis och sedan kanske beccis. Mysis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0