Love me love me

Det är just nu tre saker jag vill ha avklarade i mois lifes (mitt liv. på spanska? franska? *försöker vara språkkunnig* *kan bara svenska*)

Affärskommunikationprovet
Bokredovisningen
Få ett jobb

Seriöst, bara dessa kan kryssas över så är allt typ perfekt. Var en helt okej dag i skolan, började väl dåsa av någon gång där då petter skulle förklara.. öh.. något om.. *glömt vilket ämne vi har petter i* nejdå jag älskar petter. men annars var det roligt! Släktmiddagen igår var jättetrevlig! Fick dock inte se topmodel...inte okej.

NU ska JAG plugga BUSINESSENGLISH och PÅ mitt FÖREDRAG. sen ska jag nog läsa lite i boken som seriöst borde vara utläst. eh. Kanske ta en promenad. och veet ni!? JAG ÄR LEDIG PÅ FREDAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0