My favourite

Heeeej hopp. Idag är jag glad. Why why?? undrar ni då! Jo därför att nu är det bara två veckor kvar till vi åker med DAS DEUTSCHKLASSE NACH WIEN! Wihooo. Taggad som fan!

Efter den OTROLIGT onödiga labben på naturkunskapen stack jag och gymmade för första gången på 23 år och det var underbart, gick skitbra och jag känner mig frisk igen! Sedan har jag träffat julia - fick en kondom av henne som det stod "I <3 London" på. Nästa gång ska jag få "Wanna see my big ben?" tack gumman, jag ska.. använd.. eh.. lägga den i min.. nej. nu.. blev det.. lite stelt.. MAMMA?! HADE DU FULL TILLGÅNG TILL MIN BLOGGSIDA!?!? 

Nej nog med snuskigheter nu. *humpar datorn* Jag ska nog ta och skriva lite nu om.. *that's why I want ya ta knaw* livet som elev på blackebergs skola! :D *I'm startinn with the maaan in the mirrah* *missbrukar stjärnor* ska använda mig av.. SOLAR ¤skrattar ondskefullt¤ muhahahahaaaa. Eh. *somnar över hannes* (hannes = hund) *mosar hannes* GEH. nej nu vet nu vad jag kan inte koncentrera mig herregud nu får ni dra här ifrån! usch

Kommentarer
Postat av: elin

hahah ellis spååååårar ;D

"you wanna see my big ben", hahaha klockrent! <3

2009-09-30 @ 23:05:08
URL: http://elinhholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0