Oh you look so beautiful tonight

SOVMORGON! *tackar gudarna* Följt av simning iofs. Inte speciellt taggad men man vet inte, kanske blir kul? Livräddning och sånt alltså - PARTY. *försöker*
Mår lite bättre än igår, men är fortfarande måttligt förkyld och allmänt förvirrad. Har bara två lektioner efter simningen så sen blir det av hem och plugga tyska, engelska samt matte.

Imorgon ska jag försöka ge mig av till gymmet, dvs om förkylningen lagt sig.. Ska även införskaffa affish samt höstkängor då. på fredagen bär det in till staden där jag ska köpa (hör och häpna) garn för att ge mig på att sticka en halsduk till höstmörkret. LÖRDAG ska jag och syrran spendera tillsammans med syskonbarnen, vi får hoppas på fint väder så att vi kan gå till skansen, annars behövs en back-upplan, och söndag ska jag till modersmoder där vi ska räkna lite matte och sen ge oss ut i skogen på ekerö på en intensiv skogspromenad! Får hoppas att jag hinner med att träffa lite vänner på fredagen :)

Men nu måste jag förbereda mig för att åka iväg. PUSS


Ikväll på ettan 22.00 - missa INTE


Kommentarer
Postat av: Becca

True Blood in my <3!

2009-09-16 @ 17:22:14
URL: http://arvskogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0