So, no one told you life was gonna be this way?

-Reaching out, across the night time. The city winks its sleepless eye <3

Första tatuering bestämd nu. ska boka tid SNART. Den 18e januari smäller det. Swahili Bob's eller House of pain??
Motivet är också klart, ska bara finslipa på detaljerna först. Spännande!

Om jag inte somnar ska jag pronmma lite med Vetter snart. Ska fråga honom om jag hinner ta ett bad först.


Idag saknade jag dig som jag inte gjort på väldigt länge.

Träffade elin i staden - superdupermysigt! Miss old times.. Fick även uppleva gamla minnen från tidigare år då jag tydligen hade examen i stalkeri - AXEL - förlåt mig. Jag var en förvirrad själ. jag förstår om du har svårt att sova om nätterna. *får rysningar* EHehehehe jag var ett underbart barn. eheehehe.

Träffade även julis, elin, bella och nora eftersom jag råkade åka in en timme för tidigt till stan. eeeh.

SÅW LÅNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0