They said she needs to slow down

Jaaaa har ju fått någon typ av svininfluensa då. eh. blev hemskickad från skolan med feber idag med. dagen har spenderats till att... eh... vad heter det.... *får minnesluckor*
det skulle gentlgien varit mysbio med JULIS men jag fick inte för min MAMMIS så nu sitter jag HEMMIS och ser på TVIS. och stickar (stickis?)  för fullt. *jag har ett liv jag har ett liv jag har ett liv* *avlider i hostattack*

ANYHOW. Är så otroligt trött nu. inget att se fram emot. orkar inget. jo SOVA. eh. BLIR IN TAGGADE AV ATT LÄSA MIN BLOGG!?!?!!??!?!?!!!!!!???

tror jag ska försöka få med mamma till Hasseludden och KURERA MIG. eller ringa min bror nappra..napra...någonting-paten och så massage. eller whatever. Nu ska jag återgå till tittandet på ÖVERLEVARNA och sticka tills fingrarna ramlar av!!!!! *somnar plötsligt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0