Tonight's gonna be a good night

SNAAAAAAAAAAAAAAARK vad trött jag är. Har haft en toppenhelg, i fredags blev det filmkollande/bowlingspelande (observera nintendo Wii) hemma hos Bobo med Stoffe och Becca. Väldigt trevligt :) Sen igår så pluggade jag, ambitiös och flitig (JA PETTER DET ÄR SANT) (Petter = företagsekonomilärare) som jag är, på förmiddagen. Åkte sedan in till staden och träffade JULIS vid medis. Kajen med massa prat och sedan begav vi oss till ett SOLARIUM där jag i ett desperat försök försökte få tillbaka den där sommar-glowen men icke. fick en hel del mer fräknar med efter som jag saknar PIGMENT så blev det inte så mycket mer skillnad. *fyller badkaret med b-u-s* *försöker vara lika kol som Kenza som förkortar brunutansol till bus* *stavar fel på cool* *är blek*
ANYHOW. Sedan bar det av hem igen, lite mer plugg, in till vby och köpa lite saker med mammsen och SEDAN träffa Becca och emelie vid Islands. Eller nej emelie kom på vid frid..steriksplan..... .. .. ..

Julias party partysisnasis party vad superroligt. Massa trevligt folk och bra musik *damn you's a sexy bitch* *...a sexy bitch* *...a..sexy..bitch* *...damn* Sov sedan kvar och detta gjorde även julias POJKVÄN samt elin och madde. Elin och jag sov i julias rum, för julia och peter fick för sig att det var "lättare" ifall de sov i julias föräldrars dubbelsäng istället för vi tre. Eh... någon som förstår logiken? JULIA!?!??! LÄSTE DU MIN BLOGG?!

Idag har jag pluggat och sen kom kära kusinerna på middag <3

SÅ nu blev det en lång UPDATE. Nu ska jag SOVA för jag är jätteTRÖTT och ska upp TIDIGT imorgon. Skolfoto snart. eeeh.


Kommentarer
Postat av: julia

2009-09-17 @ 19:33:08
Postat av: vaaliis

misslyckad första kommentar



HAAAAH. du är klockren. det VAR lättare OKEJ!??! pillar frenetiskt på låret

2009-09-17 @ 19:34:28
Postat av: räkelipäkeli

HAhahaa gumman! Jag älskar dig ändå <3 TROTS OLOGISKA TANKEGÅNGAR.

2009-09-17 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0