You will make it

ÅÅH PRESENTATIONEN ÄR ÖVEEEEEEEEEEEER!!! *hoppar upp och ned i soffan* Alltså det är så sjuk underbart skönt att det är över! fick mvg så jag är HELT nöjd. Nu är det inget mer plugg denna vecka (undantag tyskgrammatik. glömde jag boken i skolan...?) Och imorgon är det helg helg helg! På friday ska jag först hit'a staden med Ellenpellen och sen dra ut till landet för en fridfull soulsearching-weekend. Känner att det blivit lite sen hemkomst de senaste helgerna, och det förstör verkligen hela veckan, så det ska bli SKÖNT.

Och det som gör min dag är att de tär true blood ikväll. Är så sjukt glad! *humpar soffan* things are going well, ser fram emot höstlovet väääldans också. flera i klassen ska till berliin men jag ska ju dit med JULIS i vår så jag menar det går ju inte alls att jag följer med. SPRING TIME RULES! Så höstlovet står än så länge öppet för flera möjligheter. eventuellt åka ut några stycken till landet men vi får seeeee... Nu ska jag leta efter min tyskabok!


SO LONG BITCHES


Middag ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0