Don't walk away

Åh första dagen efter lovet : CHECK. hade relativt kort dag och köpte glass med fisen i solen efter skolan. Åkte och hämtade barn och drog sedan till vby för fika med hannisen. MYS. nu har jag ÄNTLIIOOOGEEEN skickat in svenskan som jag seriöst haft problem med att skriva (ni som är insatta förstår vad jag menar) Men nu är det också CHECK. och vet ni vad? JAGÄRLEDIGIMORGON!!! Wihihihi. CHILLPILLNILLFILL!! så lycklig är jag nu. våren är här och solen skiner och fåglarna kvittrar och folk blir kära *är ensam* nåväl. ska spela lite sims. där kan man skapa extremt snygga killar som är snälla också. nej. ni läste inte just det där *dör ensam och tragisk framför datorskärm med simsspel i famnen*




åh jag vill verkligen köpa en sån här katt *tragiken som ungmö ökar* naken, tjock och massa hud ska den ha. butchibutchibububu

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhaaha. Extremt söt katt. Eller är det en katt? I can't tell!

2010-04-13 @ 20:05:23
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Postat av: julia

mmmmmmmmuuuuuuuuuummmmmmmmmmmssssssssss. ser ut lite som någon sorts delikatess. FIKA IMORGON I SOLEN?!?!

2010-04-13 @ 20:14:11
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: hannisen

Åh verkligen motsvarigeheten till fransk bulldog som katt:D SÖÖÖT!

2010-04-13 @ 20:58:51
Postat av: fisen

hahahhah cpunge♥

2010-04-13 @ 21:00:16
Postat av: becca

hahahhaha!!

2010-04-13 @ 21:23:07
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: lovan

ehee.. din syster kommer du inte få några besök av i framtiden med den i huset.. men absolut, jättesöt! :D

2010-04-13 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0