Get the best of both worlds

hemma igen efter babysitting. bakade kladdkaka med di små sötnosarna, kollade på talang och skrattade. mys! nu gosar jag med hannes i sängen och ska kolla klart på "Good Will Hunting" som seriöst var sketabra!



vi har alla våra dåliga dagar då det verkar som om all skit i världen ramlar över en. idag var en sån dag och jag hade inte klarat den utan dig. tack älskade becca för att du alltid finns där, för att jag alltid kan ringa dig oavsett tidpunkt och bara gråta och skrika över hur jobbigt det kan vara. tack för att jag kan säga allt till dig, för att du alltid ger svar och kommer med tröstande ord. älskar dig bästis <3

 


Kommentarer
Postat av: becca

I love you too <3

2010-04-27 @ 18:41:59
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0