Plans

bara för att jag är ledig idag. planerna för helgen är barnvakt ikväll och ut och fira nea som fyller 18 på lördag! it will be awesomee!

Idag ska jag väl pallra mig till bromma gymnasium  och hämta upp lite sheets och sen sammanställa dessa med hannisen och sen ska jag till vby med linn för att fixa lite stuff och sen äre barnvakt som gäller och sen ska jag sova och sen ska jag upp och sen är det ny dag. Mhm! ja gud vad det måste vara intressant att läsa om mitt liv, jag kände verklligen hur alla bara sprang till sina kompisar och ba VET NI VAD SIMPLYELLI SKA GÖRA IDAG!? (egentligen har jag inga läsare. jag springer runt i alla skolans datorsalar och klickar på min blogg. eller?)


ta mig dit typ nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0