fly now

P3, tyskanyheter och lexikon direkt på skrivbordet - i love my gadgets. nej nu ska jag sätta mitt gungange fläsk i arbete och dyka ner i naturkunskapsboken. talet först kanske. åååh vet ni vad jag bara vill åka till australien nu eller?


snygg orm med ayers rock i bakgrunden, becca jag tänkte att du måste förbereda dig på austrliens.. ska vi säga lite smått badass-djur?  EHE


ja den här bilden blir väl tillägnad mig då eftersom jag skrämde stackars becca med hennes ormfobi. så min spindelfobi får sig en liten utmaning (för allas information är detta Lovan som skriver, ellis ligger på golvet i fosterställning och tuggar fradga. hon har lite svårt för spindlar som ni vet. oj, nu kastade hon sig ut genom fönstret och löper amok längs gatan. ska hämta in henne snart..)


Kommentarer
Postat av: Becca

Maaaaaaaaaaaah! Jag har gåshud på hela kroppen.. Gör inte så jag tvekar på resan. Om jag skulle träffa på en såndär orm skulle jag dö och ta första planet hem. Fyfan vad jag hatar ormar.... FY!!

USCH!!!!!!!!!!! Snyft elli du får rädda mig från alla ormar för jag kommer bara trilla ihop till en klump om jag skulle möta en orm jävel. :O

2010-02-21 @ 14:35:26
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0