it pays to belong

god måndagsmorgon! lider av sömnbrist och hostningar, men vad gör man? antar att jag får skylla mig själv, låg uppe till tolv och såg INTO THE WILD som nog är det bästa filmen jag hittills sett! helt sanslöst, är fortfarande i trans. min livssyn är typ förändrad, skojar inte. se den. nu. gah.
Men slutet var lite chockerande så efter krokodiltårar och brutala snyftningar somnade jag någon gång vid halv tre, vaknar vid halv fem av att hannes (hund) spyr utanför min dörr och sedan en halvtimme igen. TOPP. tackar gudarna för randiga eftermiddagar <3



Emile-Flaunt2.jpg Emile Hirsch image by jordysgirl18

jag DÖR så söt


Kommentarer
Postat av: julia

DEN ÄR UNDERBAAAAR<3<3<3<3<3<3<3 ofta du inte har sett den?!?!!!?!

2010-02-15 @ 17:33:02
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag ;D

2010-02-15 @ 18:24:03
Postat av: Becca

JAG ÄLSKAR DEN!! :D Han är så snygg så jag hehe åh jag dör! haha

2010-02-15 @ 20:20:08
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0