until you have it all, you won't be free

SNÖN kan ju kanske tänka sig att försvinna snart? inte? nehe? vi satsar på vår 2016 då då!

idag har jag gett mig ut på vilda äventyr till ekerö och fisen, som först visade mig sitt extremt underbart mysiga jobb i värsta lilla butiken dit jag vill flytta, och sen en snabbtur hem till hennes papi och sedan avslut hos hennes SJUKT coola mami som bjöd på muffins och latte. supermys! planen var ju att vi skulle ses ikväll EFTERSOM jag vägrar gå ut och festa i femton minusgrader utan kläder och pengar. nanana not my style *blink johanna*  meeeen snöstormen ändrade våra planer så jag blev hemma och tur var väl det, för efter mitt äventyr på ön så har jag fått feber och låg och skakade i typ en timma i fosterställning. sen blev allt väldigt abstrakt, jag vet inte vad som hände. såg 24 minuter av "The Godfather" 14 minuter av "Into the wild" och dryga tio minuter av "I'm Not There" spårat? man undrar ju... ligger nu och lyssnar på musik och planerar sommarresa med lillprutt och hanninninsessasos. hemligstämplat än så länge *springer ut på torget i galen pose och avslöjar resemål* eh. ja. nej. satte... (uttjatat?)

IMORGON kan jag berätta för ALLA mina trogna läsare (sofie, julia och fia) (nej jag skojar, har faktiskt 25 stycken! så det så! *tappar alla läsare* nåväl) att det blir pluggelipluggpluggplugg och aveliavitatatataaar 3D med släkten och finas pojkvän (lars <3)  *Lars!? OCH FINA!? läste ni min blogg tillsammans?!! eheheh* *stelt leende* nej men.. det blir SPASS. nu ska jag fortsätta med. ja. vad jag nu gör. *skriver sexnovell om Emile Hirsch* EMILE!? kunde du svenska och var trogen läsare av min blogg!? nej.  nu är jag trött. goodnight sweden


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha Elli när man läser dina inlägg så kan man inte göra annat än att skratta, du är så rolig :D haha :D :D haha! Love u <3

2010-02-21 @ 10:58:23
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha elli :D

2010-02-21 @ 13:44:09
URL: http://sofiawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0