born to race into night skies

Uäuu vad trött jag är! har haft en seg men trevlig dag, mot slutet vet jag inte vad som hände. blev påhoppad med apläten i datasalen av killarna, misstolkade teckensnitt för disneyfigurer och gick runt och sa en massa konstiga saker.. det gå utför. Efter skolis träffade jag sötnosen Julia på café 60, mysigt som alltid! <3 Tyvärr blev det då ingen utgång som planerat då allt för många tyvärr tvingats ställa in pga jobb/skolarbete/ brist på penga och eftersom vi vill att alla ska få vara med och fira moi så tar vi det till helgen istället (:

Nu borde jag nog läsa den äckliga tyskaboken men.. paradise hotel ni vet ;D




balllll
ballll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0