Oh oh

rivstart på terminen! Vi tackar petter för att han är extremt okänslig och opedagogisk. *råkar lägga upp länk till bloggen på fronter* eheh

fick tillbaka en uppsats med dåligt resultat som egentligen skulle varit mvg. priset var ändå när han kommenterade nikitas uppsats med "det här låter nästan vrickat" OKÄNSLIGA TJOCKIS! ska gå till rektorn.

Men nu ska jag fokusera till 100% på att få braaa betyg och sköta mig så att jag kommer in på handels (extrem dröm. eller inte. regissör var det!) ska genast sätta mig ner med företagsekonomin eftersom jag fattar nadaa (petters ämne igen)  (jag hoppas seriöst att petter inte läser detta. om du gör det fattar du väl att jag menar Mats! MATS!? fan.. eh. du vet inte ens vem jag är muahahhaha) *raderar tidigare inlägg om namn och ålder*

IMORGON är det friiiday och jag ska träffa juliiiss och på kvällen får vi seeeee :D <3

Kommentarer
Postat av: julia

jag har SÅ kört den där stjärngrejen om fronter tidigare... här tar vi vilt.. jaajaa.. nej men det är lugnt...lugnt... *gnisslar tänder*



jaaaa, imorgon ses min vän. det var längesen :D

2010-01-07 @ 17:59:49
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du vet att jag alltid tycker att du är bäst älskling! <3

2010-01-08 @ 00:40:51
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0