Productivity

Hola balola. Vaknade nyss (muhah) och insåg att jag inte har ett skvatt att göra idag fram till fem. och. jag. är. så. uttråkad. Ikea blir inte av och jag tvivlar på att jag kan övningssköra då jag igår kväll lyckades köra ner hela armbågen i en krok och fick sova med bandage. hm. trafikfara?

det är helt sanslöst att CALLE fyller arton IMORGON och jag om två dar. tagga tagga tagga! *somnar*
nej men serri fett kul asso. Sen blir det utgång på lillördag ;D

NU - återgå till sysslolöshetens ljuva anda och stirra in i väggen. livinn the dreeeam


läängtarr boorrtt till värmeen


Kommentarer
Postat av: Becca

Vi tar en resa till värmen nu <3

2010-01-18 @ 17:06:25
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0