sweet things happen

blä skrev värsta inlägget imorse, men internet gav upp precis innan jag var tvungen att springa till tuben så det får vara.

dagen inleddes med DON'T drink and drive som hölls av en gubbe, men var mycket intressant och forsatte sedan med håltimme (nödvändig information, i know) som inkluderade pinsamma blickar och allvarliga samtal. gud jag har ett så intressant liv! *skär mig med datorsladden*

nu så är det ju så mycket snö som faller från himlen så jag tänkte nog att jag inte tränar idag utan imorgon, fredag samt söndag ehe. på lördag taggar vi maskerad mad klassen!

nu ska jag sjunga lite


oh yeah i'm soo cool, lägger upp dagens outfit och grejer, blogg awards 2010 here i come! *begår självmord*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0