Whatcha say?

Gårdagen bestod av personligt brevskrivande hos becca och sedan runtspringandes på stan efter UGGs eftersom mina blev stulna av någon som inte borde ha fått passera livmodern. Såklart finns inte mina UGGs kvar så jag måste beställa de från USA. tack så mycket. pundhuvud.

Sen åkte vi hem till mig, åt chokladbollssmet och såg på halva American pie. Efter middagen begav jag mig till ålstensgatan, träffade även min söta kusin på tolvan mycket trevligt. Där mötte jag hursom upp Hannisen och vi hyrde film och köpte chips för 105 kronor. Fy. Hade en apamysig kväll framför hennes (notera) BIODUK nere i källaren. Blev smått hysterisk av lycka. Efter "Borta bra men hemma bäst" "Ondskan" och antal avsnitt av PH somnade vi tillslut.

Kom hem till febersjuka och brutalt förkylda familjemedlemmar och bestämde mig för att köpa halstabeltter, godis och hyra film till dem. Ibland får jag till det. Nu har vi suttit framför "Year One" och fnissat och ätit fox och nu ska jag.... njuta av dessa sista timmar på lovet. *UÄÄH*


snällamammapappakanjagfå?


en liten sötnos


Kommentarer
Postat av: HANNISEN

ÅH MYSPYS:D VILKA FINA BILDER...NOT<3 nu ska jag självklart kolla lite mer på paradise hotel:)

2010-01-06 @ 01:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0