foh shoe



ville bara meddela världen att jag totalt fått en nystart nu. japp japp. och denna ska inledas med landet utåkning. fan detta kommer rocka, har det på känn!

För övrigt har jag ju fina vänner så det är inte klokt. Träffade min bästobestijulis för fika/lunch/shopping (insåg att jag kommer tjäna fett på nya jobbet så snodde lite från besparingarna. ehe) och ett tårfyllt farväl (Ellis: GUMMAN! köp något fint till mig i usa okej? Okej?? kommer sakna dig <3) tre veckor utan julis är som julafton utan godis. eller tre veckor utan cigg. och sex. känns detta bekant julia?

Efter barnvaktshämtning och svettningar i extrem hetta träffade jag linn och linnea för en mysig picknick @ the ängbybad. avslutades med gossip girl och tjejsnack. gotta lovee itttt.. nu ska jag kolla satc. pus


Kommentarer
Postat av: julia

det känns bekant. och det känns jobbigt. pussälskliiiiiing

2010-06-25 @ 00:57:31
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0