snart så blir jeg majestät

mysig grillkväll hos sören. tjejsnack, jobbiga killar och disneylåtar. på norska. helt otroligt.

imorgon flyger min älskade lillasyster iväg till USA. ensam. eller ja med en kompis. jag kommer sakna henne och tänka på henne varje dag. förväntar mig även en lite present när hon kommer hem. hehe. älskar dig bebbe <3

nu är det natt. imorgon är det passfoto. ber en bön att inget mystiskt händer med mitt ansikte under kvällen. så som facerapes eller liknande självmordsframkallande händelser. vill lyckas ta ett foto som inte får flygvärdinnorna att skratta/svettas hysteriskt/ se sig omkring efter närmsta fönster att hoppa från/ kalla in specialstyrkan när de ser mitt pass. så vi bedjer alla en bön. för min syster. för flygvärdinnor. och för mitt ansikte. over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0