du u remember?

hej och hå. ska man ta och plugga då. orkar nästan inte stå. varför ska det vara så? det kan jag inte komma på! ska man inte ta och hoppa gymnasiet och dra till australien nu istället? vem behöver gymnasieutbildning liksom...? *skär mig* nej. USCH. matteprov nästa onsdag liksom WHAT THE FUCK!? och tyskaprov på torsdag. feb och historia. TUMMEN UPP! alltså fy nu bara sjönk jag ihop kände jag. MENIMROGONÄRDET30SECONDSTOMARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! min plan är att smyga back stage och få in Jared Leto i någon städskrubb eller så. mums. nu ska jag väl ta tag i den där äckliga matteboken som bara ligger och sneglar galet på mig.

auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0