hej jag skriver vad fan jag vill okej?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? inte vad jag minns EH
Hånglat med nån riktigt ful? neej
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? jaa
Gjort något riktigt dumt? haha jadå
Gjort något du verkligen ångrar? tror inte på ånger
Varit nykter på nyårsafton? nej mina föräldrar har alltid supit ner mig
Åkt ambulans? nein
Gjort nåt olagligt? snott ett extrapaket från konsum?
fått din mamma att gråta? nej
Slagit ner någon? haha. oh ja. hela tiden
Skämts över dig själv? nejej
Sagt jag älskar dig och menat det? ja.
Tar du droger? nej
Vilka kläder sover du i? tshirt hotpants
Vad hatar du verkligen? spindlar, syltlök
Varit kär? ja
Är du ensam nu? i mitt rum. i min säng. under täcket. eller nej där låg det någon visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0