It's a wonderful world

Idag trotsade jag febern och illamåendet och åkte in till stan (historiaboken med i väskan så klart) och tog en hejdåfika med sötaste Emma som åker till ostarnas land imorgon! En mysfika på Nybergs med skitsnack och skratt - grymt trevligt! Sen knallade jag hemåt (pluggade på tbanan så klart) och började svettas fregnetiskt av febern som verkligen gjort sig hemmastadd i mig. oh. lät snuskigt. heh. *förstörd*

har nu gett upp plugget för idag. verkligen. orkar inte titta i boken mer. ska nu kolla true blood och äta godis. min pappa har börjat prata allt mer om att hålla vikten och inte äta godis runt mig. undrar om han vill säga något. hm. nåväl. ska nu slänga äckliga boken i väggen och krypa ner i sängen *med boken som gosedjur* PEACE IN.


Kommentarer
Postat av: julia

DUKTIG VÄNNEN! skit i historian. fika imorgon?

2010-03-28 @ 20:29:36
Postat av: Emma

Det var mysigt värre! :D Ostarna och jag har blivit ett numera!

2010-04-08 @ 17:10:52
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0