on his face is a map of the world

gah får fortfarande gåshud när jag lyssnar på 30 sec och tänker på konserten <3 har nu haft en jättemysig lördagkväll/söndag med fisen. Igår hade vi spa-kväll med bubblor och godis och extremt mycket tjejsnack, precis som det ska vara. sedan såg vi american psycho och däckade. dagen har spenderats pluggande/vby och blivit guldmedlem på bioklubben! WIHOOO.

Samtalsämnet vid matbordet var idag hur deprimerande söndagar är. Pappa; "I hela mitt liv har söndagar varit deprimerande och ångestframkallande. och det blir inte bättre" tummen upp! så man kanske ska njuta av dessa dåliga söndagar, eftersom de tydligen bara kommer bli värre *skär mig*

jaa och jag befinner mig just nu i stresskoma. matteprov på tisdag och jag skämtar verkligen inte när jag säger att jag med 97% säkerhet kommer att få ig. har aldrig varit med om detta förut. det känns helt okej. obamaskiten ska vara klarläst imorgon också till kapitel 14. (ligger på 10) svenska var det också kanske? har börjat tappa räkningen. VARFÖRKANINTEJAGTJÄNAPENGARPÅBLOGGENOCHSLIPPASKOLAN!??!?!?! ehhee. slog läsarrekord här om dagen, tummen upp!

nej nu skiter jag nog i plugg. pannacotta och film blire.


man dör ju nästan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0