Rock and Skirt

Yeah babes. jag är sjuk igen. verkar som att det är min nya grej (sluta röka, börja träna?) men tänker gå till skolan imorgon ändå. kan ju inte missa filmkunskapen (plus att johanna skulle döda mig om jag stannade hemma, tvingade henne till onödiga svenskalektioner idag så. som man bäddar får man ligga) Ska ju åka in med älsklingsfisen till staden och spendera pengar också! (hennes då alltså HEHE) (jag gillar parenteser) () så inte kan denna infektion hindra mig!

Åååh imorgon kommer mina filmer! Hm.. undrar vilka jag köpte. Big Fish vet jag att det var. Och, den gröna milen? Blir en spännande överaskning imorgon. Jag, knäpp? va? ... nej nu ska jag däcka i soffan med något värmande, starkt och uppiggande. eh. vad menar hon?





Kommentarer
Postat av: hannisen

DÖDA var väl att ta i.. men en rejäl kraftfull snyting in da face ;D

2010-03-25 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0