super marsch

öh nyttig vare visst. ska bara äta upp snabbhavrekakorna först ehe. när jag blir frisk blire pang bom på att börja träna igen, det här håller inte. ska köpa friskiskort med fisen, förhoppningsvis till nästa vecka :)

och mina studieplaner för dagen föll samman, det är riktigt tungt att sitta och försöka koncentrera sig på matte/tyskagramatik med en igentäpt nos och bultande huvud. så det blev teven istället. what to do what to do? livet går vidare..

Imorgon blir det sova sova ut och plugga (kanske ska sätta det inom parantes, mitt nya slappa jag verkar lite opålitligt....?) och in till staden med hannisen. och......... på............ kvällen.......... ska........ jag...... se...........:
 26 seconds to mars!



















 haaahaha *hysteriskt skratt* nej jag skämtar. *dålig humor* satte... men det ska bli så jäkla najs! enligt philip borde man haka på emosarna och campa redan ikväll men jag tror jag och sofie står över. kan ju inte missa cougar town ;D

annars måste jag bara uttrycka min glädje för denna efterlängtade vår som äntligen verkar vara på ingång! Skinnjackan, solbrillorna och conversen är redan. framme! nej jag tar inte alls ut allt i förväg.. *kommer till skolan i bikini och solhatt*

nej nu ska jag smaka lite havrekakor! soo lonng bloggish, welcome fetma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0