tisdag

Grattis sötaste lillasyster på 16-årsdagen! :) <3

Härlig morgon, upp och sjunga för lillskiten klockan sju fast jag hade sovmorgon till halv nio (älskar dig ändå sis) och nu sitter jag här. Ja. med stressutslag överallt och förhöjd puls. can't say it's great. hoppas alla mina vänner har förståelse för att jag inte svarar på sms/telefonen/den hög av brev som växer på matbordet. jag har gått under jorden lite. snart blir det bra igen.

Har bara en lektion idag sen blir det PLUGG och sen lite talk och sen ska jag på arbetsintervju. Wiihii. spannend. Ikväll kommer beccispeccis och ska plugga matte b (som jag fick mvg i, nämnde jag det va? Nämnde jag det!? *får ig i matte c*) satte..... Men det blir mys. nu ska jag sminka mig. eller. nä. jo. lite. orkar inte. *somnar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0